duminică, 25 noiembrie 2012

Noroi de Magureni

Magureni-ul a fost super astazi, nici nu a fost prea frig.

Dwarfi participanti : Sorin , Gabi C. , Olimpiu si Alex.

Astazi am avut o mica vorba cu Gabi la telefon in legatura cu traseul pe care urma sa mergem, si stabilisem "Ulmetul" deoarece aveam Slick-urile pe bicicleta. Cand ne-am intalnit pe la 2, surpriza! Mergem spre Magureni.

Fie! Chiar nu mai mersesem pe Magureni de multa vreme si parca as fi mers pe acest traseu inca o data in acest an.

Plecarea a fost de la garajui lui Gabi C. unde ne-am intalnit cu totii si am plecat spre Iedera. Cand am ajuns pe la monument am aflat ca era posibil sa il gasim si pe Razvan acolo dar din nefericire nu a putut sa vina cu noi. Dar ... a trebuit sa radem putin la genu : " Las ca a ajuns aici , a crezut ca am plecat deja si acum alearga dupa noi, sa vezi ce o sa ne intrebe maine cat de repede am mers! "

Marea surpriza ... cel putin pentru mine ... a fost in momentul cand am ajuns la urcarea spre Magureni unde ne astepta ... prietenul nostru ... noroiul ... .

O urcare care era chiar OK pe timp bun, a devenit un pic de cosmar ... Note to self : Slick-uri si Noroi nu cea mai buna combinatie!!! Ei bine am incercat dar dupa primii 5 m de patinat in continuu nu am avut incotro decat sa ma dau jos, restul dwarfilor au fost ceva mai voiosi decat maine ... ei au mai urcat cativa metrii.

Partea buna a fost ca nu toate serpentinele erau chiar asa de ... namoloase ... o mare parte din urcare am reusit sa o facem pe biciclete, eu mai greu ... doar na ... slick-uri!

Cand am ajuns in varf am stat la o sedinta de fotografiere ca sa aratam noroiul de pe biciclete si dwarfilor care nu au putut sa vina , si mai ales sa va inchipuiti cum a sarit noroiul de pe noi la 50 km/h.

O coborare frumoasa dar si cu peripetii ... cel putin pentru Gabi C. care era cat pe ce sa aiba o coliziune cu un caine care nu se putea decide in ce directie sa o ia. 

Cand am ajuns in Magureni ne-am despartit de Alex si restul am plecat mai departe spre Moreni.

In concluzie ne-am bucurat de inca un traseu pe acest an! O plimbare frumoasa de aproape 2 ore.

Un comentariu:

  1. frumos..vreau sa il intreb pe Olimpiu cum s au comprtat cauciucurile pe umezeala dar si bicicleta in ansamblu...cred ca trebuie neaparat sa le incaltam cu alte cauciucuri...

    RăspundețiȘtergere