joi, 18 octombrie 2012

Răzvan, dwarf-ul morenar

Salutare. Sunt Răzvan şi am să vă povestesc cum am ajuns eu "dwarf morenar". 
Din punctul meu de vedere totul a început acum trei ani şi jumătate când ajunsesem să cântăresc 145 de kile. Trebuia să fac ceva schimbări. Schimbări majore. După două luni de dietă (a se citi "înfometare") deja nu mai pierdeam din greutate în acelaşi ritm. Aşa că am ajuns la concluzia că trebuie făcută şi mişcare. Mi-am scos de la naftalină mountain-bike-ul bulgăresc de 20 de kile şi vechi de 12 ani (dar aproape la fel de nou ca în prima lui zi) şi... da-i şi luptă. Tot atunci am reînceput să joc tenis şi uite aşa am legat prietenia cu Gabi. Gabi Ciontoş. Asta se întâmpla în 2009. În 2010 la insistenţele lui Gabi am fost la Predeal să vedem startul unui concurs de mtb. Uau! Vrem şi noi! Trebuia să ne luăm însă nişte biciclete mai bune. Ni le-am luat şi în 2011 ne înscriam la primul nostru concurs. Prima Evadare. Cunoscută apoi şi sub numele Prima/Marea Noroială. Eu am abandonat la jumătatea cursei. Gabi s-a încăpăţînat şi a terminat-o după vreo 8 ore de mers mai mult pe jos. Apoi, tot în 2011 am mai participat la trei concursuri. Emmedue, Maratonul Vinului şi Săruleşti. 
Anul acesta am continuat să mergem la concursuri. Tot anul acesta ni s-a alăturat Sorin. Apoi am ieşit şi cu Gabi State şi Dragoş Manole. Apoi cu Alex Florea. Aşa că Sorin a zis că dacă grupul se tot măreşte ar fi bine să ne zicem şi noi într-un fel. La mişto i-am răspuns că dacă eram 7 (nu ne număraţi eram/suntem doar 6 deocamdată) puteam să ne numim "Cei 7 Magnifici" sau la o adică, de ce nu, cei "7 Pitici". Ne-a plăcut termenul de dwarf el având legătură şi cu piticii (în ale ciclismului) care suntem dar şi cu fiinţele mitologice din folclorul scandinav, scandinavi cunoscuţi pentru spiritul lor de aventură. Apoi, cum morenar am fost toată viaţa, ce altă titulatură decât "dwarf-ul morenar" puteam să capăt? Q.e.d.

2 comentarii:

  1. Salutare! si eu am de dat jos destule kile, dar e cam greu....deocamdata am reusit sa dau jos cam 2 kg, si asta datorita bicicletei....mai bine zis plimbarilor mai lungi impreuna cu voi si iesirilor aporoape zilnice spre Iedera, unde am avut placerea sa va intalnesc (in special pe Răzvan și Dragoș. Deseori am avut parte de spectacole de lumină deosebite datorate apusului Soarelui. Sper să avem parte în continuare de zile ca acestea pentru a putea să ne bucurăm de toamnă așa cum ne place nouă. Le doresc și lui Gabi Ciontoș și lui Sorin să găsească timp pentru asemenea plimbări. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare ! Ma bucur ca am format un grup insa desi inca necompact am speranta ca de la primavara evadarile noastre vor fi mai dese. Din fericire pentru mine, nu pedalez ca sa dau jos kg, ci pentru placerea nebuna pe care o simt cand sunt pe bicicleta. Metabolismul si constitutia mea , meu imi permit sa mananc si sa beau orice in limita bunului simt atata timp cand impletim totul cu putina miscare. Asta este , " avantaj Nastase ". Pana vine frigul sper sa mai facem o escapada , poate cu tot grupul. Sa ne auzim cu bine !

    RăspundețiȘtergere